no sex yes cats şaka şaka.

hiç sevmem ama hıamına diyo gibi hmm ok

hiç sevmem ama hıamına diyo gibi hmm ok

(via dis-comforts)

— 1 year ago with 16 notes
#kitty  #kitten  #cat  #rawr  #cute  #grr  #adorable  #precious  #aw 
yav git şirin değilsin şu yaşta ben yapsam daha şirin olurum

yav git şirin değilsin şu yaşta ben yapsam daha şirin olurum

(Source: syrupt)

— 1 year ago with 4 notes
#kitty  #chanel  #cute  #hiss 
üzücü bir gif olmuş işçi kedi kardeşlerimizi düşünmeden kapital bir post olmuş kınıyoruz

üzücü bir gif olmuş işçi kedi kardeşlerimizi düşünmeden kapital bir post olmuş kınıyoruz

(Source: addictiontrip)

— 1 year ago with 634 notes
#kitty  #nutella  #food  #cat  #kitten  #pizza  #gif  #adoreable  #mcnuggets 
DÜŞTÜM BUNU YAPAN ERKEKSE KADINSEVER Bİ KADIN OLMAMA RAĞMEN DÜŞTÜM

DÜŞTÜM BUNU YAPAN ERKEKSE KADINSEVER Bİ KADIN OLMAMA RAĞMEN DÜŞTÜM

(Source: fromwiretopost)

— 1 year ago with 83 notes
#kitty  #batman  #black cat  #cat  #dc comics  #animal 
kediye lamba yutturmuşlar oruç gitti bilader demiş :S her şey bi yana bu ne :S

kediye lamba yutturmuşlar oruç gitti bilader demiş :S her şey bi yana bu ne :S

(via enshrinement)

— 1 year ago with 29 notes
#kitty  #pastel 
cafelaluna:

Bu minnak bugün doğdu daha, Gofret 2. kez yeniden anne oldu)

ya ben veterinerde çalıştığım için. benim elime böyleleri hep doğduğu için. bi de ben duygusalsam biraz.

cafelaluna:

Bu minnak bugün doğdu daha, Gofret 2. kez yeniden anne oldu)

ya ben veterinerde çalıştığım için. benim elime böyleleri hep doğduğu için. bi de ben duygusalsam biraz.

— 1 year ago with 7 notes
#kitty  #Cat 
O YES HAYVANLARIN AKLI YOKTUR DİYENLER İÇİN :S

O YES HAYVANLARIN AKLI YOKTUR DİYENLER İÇİN :S

(Source: he-touched-the-buttt)

— 1 year ago with 57 notes
#kitty  #cat  #funny gif  #deal with it 
şş çaktırma ama korktum senden

şş çaktırma ama korktum senden

(Source: 3liseee)

— 1 year ago with 1 note
#kitty  #me  #cat 
SKLDFDLŞFLŞLDŞ ZABUMABUYU BULDUK :S

SKLDFDLŞFLŞLDŞ ZABUMABUYU BULDUK :S

(via msthrifties-deactivated20121221)

— 1 year ago with 39 notes
#kitty  #cat  #funny  #lol